Das Schweigen Der Lamer [SwiS]
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 Neue PvP Gefolgsleute

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Foresti
Lieber Bube
Foresti


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021009
BeitragNeue PvP Gefolgsleute

Mit dem bald erscheinenden Liebes-Update wird es anstelle von Helden neue Gefolgsleute im AdH und GvG geben. Geskilled werden diese folgendermassen sein:

http://www.guildwars.com/events/contests/henchmen_skill_bar_contest/default.php
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Neue PvP Gefolgsleute :: Kommentare

Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 7:15 pm von Vogel
epic fail.
Voodoo
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 7:45 pm von Voodoo
dito
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 8:09 pm von Zola
wären es irgendwelche noobige skillungen gewesen, hätte man auch gemeckert Wink

ich finds in Ordnung...
Buff Tucker
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 8:15 pm von Buff Tucker
Ich höre jetzt schon die GW-Comunity heulen...

Der Mesmer wird zu nervig, ruptet wie Gwen und der Ranger Dshotet immer mein WoH! Böse Gefolgsleute!
Tabä
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 8:54 pm von Tabä
Nächschts GvG spile mer mit Henchbackline. Die infuse sicher besser aus Vogu. Schad hei si ke Runnerhench gmacht...
Buff Tucker
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 9:37 pm von Buff Tucker
Sacred Wolfy > Terror Vogel
This is Trigger > Labur
Il Juliya Il > Voodoo
Dark Rising Shadow > Maria

Buff > All

Ich finde ihr solltet eure Gilde etwas umstrukturieren...

Wie wäre es mit einem BuffMeetsHench-way?
Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Fr Okt 02, 2009 10:24 pm von Vogel
die comm heult weil gesagt wurde, dass nur innovative builds ausgewählt werden, und jetzt nur pvxwiki 0815builds drin sind.

E: nei nöd mich ersetzte QQ
Voodoo
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 12:14 pm von Voodoo
erschtens das vogu und zwöitens si skills drinn wo zwar kewl si, aber vo Henchs igsetzt sisi ineffektiv wine Infuse mit Frenzy...
Foresti
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 12:17 pm von Foresti
ist die KI nicht mit den meisten dieser builds sowieso komplett überfordert? würd mich ja sehr interessieren, wer da die hand am drücker hatte und was die überlegungen dahinter waren...
Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 2:21 pm von Vogel
Musst den thread im WT lesen. Also die comments zur news, Alle haben zu recht gemotzt, wegen 1. Meta/wiki skillbars, obwohl gesagt wurde, dass innovative builds und keine copybuilds ausgewählt wrden (siehe regeln auf der gw.com seite) 2. weil die henchie KI nicht mit den skillbars auskommet, und 3. über die tollen namen Very Happy
Martin Kerstein hat sich dazu geäussert:
http://www.wartower.de/forum/showpost.php?p=5949948&postcount=87

"Die Auswahl wurde von den Leuten getroffen, die die KI sehr genau kennen" nice joke rly.
daraufhin gabs dann noch mehr böse antworten, und er hat nurno gesagt, dass er das feedback weitegibt.
Foresti
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 3:02 pm von Foresti
git ja zum teil recht geili und bissigi kommentär i dem thread Razz

aber isch scho unglaublich was anet da usegla hät - uf guet dütsch eifach e verarschig vo allne spieler wo pvp seriös betriibe wänd.
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 5:28 pm von Zola
"- Die Henchmen sollen kein vollwertiger Ersatz fuer menschliche Spieler sein. SIe sind als Hilfe gedacht, wenn man halt kein vollstaendiges Team zusammenbekommt und trotzdem spielen moechte. Und zwar ohne Helden-Builds, die die KI "abusen"...

- Die Auswahl wurde von den Leuten getroffen, die die KI sehr genau kennen. Wenn ihr Euch darueber beschwert, dass gewisse Builds/ Fertigkeiten nicht ausgewaehlt wurden, dann koennte es daran liegen, dass die KI damit entweder nicht oder zu gut umgehen kann."

klingt für mich emu verständlich...
Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 5:39 pm von Vogel
Häschs d builds mal aglueget? warum wählt mer builds mit skills (infuse, song, ward, grasping, make haste, frenzy,shock, hammerbash...) wo d henchies eifach nöd demit umgah chönd, und denn seit mer
"Die Auswahl wurde von den Leuten getroffen, die die KI sehr genau kennen."
klar, niemert wett perfekti über roxxer gwenlike bots, aber mer cha doch eifach dskillls usenäh, wo d henchies nöd benutze chönd. z.B. bim HB infuse wäre [andere heilen] besser als infuse.
make haste und song mues mer gliich ufeme realplayer mitnäh, denn chänt mer uf de ele no 2 gschiideri skills tue.
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 5:53 pm von Zola
jup hase gse, und das isch genau de Punkt woner macht, sie söled kei echti mensche chöne ersetze...nach dim bispil wärets wahrschinlich mit healers boon und heal other ds guet...wer weiss, und wer seit überhaupt, dass sie überhaupt nid mit infuse/make haste chönd umga? weisch ja nid, was si dene hench no "bibracht" hend...infuse chame sicher liecht istelle, dass sis nume benutze, wenn eine schnell und vil damage kriegt...make haste werdets wohl uf de mit de relic mache...

i bi au froh, dass da nid irgedwelchi "kreativi"(meistens es anders wort für noobig) builds debi sind, wo denn au niemertem kulfe hette...
Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 6:12 pm von Vogel
Das isch doch absurd, extra unnötigi skills mitgäh, damits nöd zu guet sind. da nimmt mer lieber es durchschnittlichi bar, wo aber richtig gspielt werde cha.

es sind gnueg krative builds wo au mit KI veriibar sind, igschickt worde. ich kenn lüüt wo stundelang uf de insle imeprobiert händ, bis sie es build gha händ wod KI nöd abused, bruchbar, aber nöd imba isch, und wo au mal chli öbbis neus isch.
Foresti
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 6:27 pm von Foresti
damer d gfolgslüüt nöd chan uf dem map umejage/positioniere/uf eis target locke, wie halt d helde, sind's mMn bereits gnueg abgschwächt. so skillbars wie zb. vomene ritter oder so würdi no guet finde. solide schade aber nüt de menschliche reflexe und übersicht überleges.
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 6:32 pm von Zola
ja für die lüt ischs natürlich schad...

aber unnötigi skills sinds ja trotzdem nid, me het z.B. dmöglichket en hench mit Speedbuff mitdsnäh weme zufälligerwis kei echte spiler findet wo so en char wot mache lol...

1-2 kreativi, gueti, nid ds starchi builds wäre scho nice gsi...aber allgemein isch ja dtendenz guet, dass me mit echte Spiler eifach besseri chance het, aber trotzdem mit 6 lüt balanced artigi builds cha spile...

/ die wo mit helde glamet hend, hend das positioning/ player locking jez au nid sooo oft benutzt...siehe smiter , tainter helde etc...
Vogel
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 6:45 pm von Vogel
Aber mer cha de hench nöd zum gegn. runner flagge und ward aktiviere, de skill bruchts nöd, darum hett mer det gschiider öbbis anderes ietue.
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 6:51 pm von Zola
das machter ja villich vo selber, weiss me ja no nid...usserdem bringts de ward ja schüsch au im normale 8vs8
Tabä
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 7:43 pm von Tabä
Man sehe sich einmal die Wastrel's-Sin bei den GvG-Henchies an:

Saint Reapers Sin

Und man lese sich den Artikel zu Hero behavior im offiziellen Wiki durch:
Zitat:
Unused Skills are those that heroes never use or never seem to use; consider these carefully before including in heroes' builds, as you will have to manually activate them.
Heroes do not seem to use Falling Lotus Strike or Falling Spider on their own.
In anderen Worten: Dieser Henchie wird niemals in der Lage sein, auch nur einen Teil seiner Kombo zu benutzen. Alles, was er kann, ist Auto-Attack und einmal Wastrel's alle 20 Sekunden.




Lüt wo t KI sehr guet kenne.
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag Sa Okt 03, 2009 8:03 pm von Zola
de werdets sicher nid ids spiel inetue, ohni dass er das denn au cha..
Voodoo
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag So Okt 04, 2009 1:02 pm von Voodoo
Zola schrieb:
das machter ja villich vo selber, weiss me ja no nid...usserdem bringts de ward ja schüsch au im normale 8vs8

Das isch eifach unlogisch, anch welnä kriteriä sötter de Ward steuä/Make Haste verteilä etc ? Entweder uf recharge Warde oder luege wosech einä bewegt? 1. Variante suckt, 2. o wüu denn der runner (Bispiu) scho nüm ir range isch resp no für 2 m churz gsnared wird => sinnlos!
Make Haste: wie wosch am Hench sägä, dasser MH ufe Mesmer söu caste, daser FoesWard usenimmt bim Zaishen Ele? Gar nid => muesch sowieso no Makehaste mitnäh (o für Relic), ergo ä sinnlose skill ufem Hench!

Dass Innovativ=noobig isch ungerstützi kes bitzli! Innovativ heisst für mi nid nume "angeri Skills wo nid Meta si" sondern isch o verbunde mit Effiziänz! Auso i ha o z gfüeu, dasme viu angeri Builds cha boue, wod Henchies guet isetzä und das mit skills wo süsch (vo richtige Spiler) nid so viu brucht wärde!
Zola
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag So Okt 04, 2009 8:48 pm von Zola
de ward chönt er z.B. denn gebruche, wenns team vil damage frisst...ka....make haste ufe mesmer wird wohl nid ga (chönt me zwar sicher au liecht istelle, dass er das bi de zaishen ufen mesmer söl mache wenns eine het), aber de wäre mr wider bim thema, dass me ja besser dra söt si, mit richtigi lüt ds spile...bim relic run chaners uf de mit em relic due...aso im fall der fälle, dass me es build het, wo me make haste nur no uf en füür ele verlagere cha und au zufälligerwis niemert het, wo de wot spile, gebtis denn de hench...


und neui gueti, innovativi, builds gits nach 5 jahr gw afaik gar nüm...(neui builds wo nach skill changes chömet usglschlosse)

uf jede fall sind dhench nid ds guet -> me suecht wider lieber guests -> besser für gw. (imo tongue)
Voodoo
Re: Neue PvP Gefolgsleute
Beitrag So Okt 04, 2009 10:17 pm von Voodoo
Ja klar söue d Heroes nid besser si aus Spiler, das isch ja der Sinn vor Sach ABER si söue da si zum Plätz uffüue und nid so shice Bars ha, dasse eh niemer mitnimmt (süsch chönntmese grad vo afang a wäglah).

Der Punkt isch doch dä: Me cha d Henchs scho so Programmiere, dassi ihri skills nachemne bestimmte Kriterium isetzä, aber das heisst när glich bidä Meischte Skills dassise nid schlau isetzä! Bispiu Makehaste:
HoH, 1. nimmt Relic, Hench merkt "#1 het Relic => MH #1", d #1 louft zum autar, aber bevor dä der Autar erreicht isch Cooldown zit vo MH um, der Hench merkt wider "#1 het Relic => MH #1" => Hench rennt füre, #1 git relic ab, hench rennt zrügg wüu jtz #2 ä Relic het. etc.

Es isch doch eifach so, dass d Skills viu z guet si resp. z viu verschideni awändigszwäcke hei!

Bimne Knight ischs eifach: Warriors Cunning, Adrenalin uflade, Bluetigsskill, Gash, witerhoue... Mach mau sone Ablouf bimne Shock-Evis Hench... Wink
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