Das Schweigen Der Lamer [SwiS]
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Das Schweigen Der Lamer [SwiS]

Die Schweizer Guild Wars (2) Gilde
 
StartseiteGalerieNeueste BilderSuchenAnmeldenLogin
Neueste Themen
» Schweizer Aktivitäten auf Kodasch
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Hellhammer Fr Nov 09, 2012 2:25 pm

» neue Linkliste
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Vogel Sa Sep 11, 2010 5:18 pm

» 30.11.09 | SwiS is back! (in 1000er Rating)
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Vogel Di Dez 01, 2009 8:18 pm

» 26.11.09 | Salbe (und Salz) für unsere Wunden
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Voodoo So Nov 29, 2009 9:49 pm

» 24.11. Resign saves time Vol. 2 (oder we fail at tactics, yay!)
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Vogel Mi Nov 25, 2009 7:34 pm

» 19.11. resign saves time
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Xen Arekin So Nov 22, 2009 10:18 pm

» 17.11.2009 - Tabsi rennt!
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimevon Xen Arekin Do Nov 19, 2009 5:21 pm

Besucherherkunft
25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Labels=0

 

 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart

Nach unten 
+4
Smee
Tabä
Voodoo
labur
8 verfasser
Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
AutorNachricht
labur
Gottkaiser Lord Imperator
labur


Anzahl der Beiträge : 172
Anmeldedatum : 02.09.08
Alter : 43
Ort : Fribourg

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 11:32 am

25. Aug.: Wir spielen GVG mit Foresti und seinen Gästen. Klappt am anfang echt gut dann immer schlechter. Fazit: Nur noch eingespielte Backline im GVG sonst ists sinnlos Wink

26. August: Zaishenquest!!

Wider erwarten spielen wir kein Bspike Sad Wir bauen unsere Para build und gehen auf Zkeys Jagd. Mit dabei: Labur, Smee, Goku, Basi, Tabea, Voodoo (später Not Live), Vogel und Arekin.

My Loony Bun Is Fine Benny [Lava]

Bspike ,ich bin tot bevor ich das erste mal zuhaue, die andern auch. Fail. Resign.


We are fat Pros [Koreatag]

Spielen Balanced auf Frozen aber splitten dauern mit Wasserele und weiteren Nervensägen. Brutal versagt am anfang mit der taktik dann aber schön gedreht und letztlich geownt.

Rettet die Wale Green[pz]

LOL. Uwe dabei.. Erster spike ohne aufladen auf uwe. Infuser flösst Leben ein, wir haben adrenalin und hauen ihn weg. Sie rezzen Infuse derweil droppt prot. Sie rezzen prot, derweil droppt infuse. ETC. Irgendwann sind alle tot oder laufen weg. 1:30 Flawless

Dont lose

4/4 Split auf Frozen Verlieren weil wir zu spüt merken dass sie wieder abgesplittet haben

Random Gladiators

Keine Ahnung mehr glaub BYOB und win für uns


Two Teas One [Cup]

Spike 1: Vogel 0
Wir droppen an den Spikes und resignen nach 4 kills

More Skills when drunk

Bspike, knapp das gankrace verloren, wirklich knapp...


Frozen Warriors
Hexspit den wir anfangs dominieren und DPen und uns am ende überret weil wir wieder mal chaosmässig rumrennen.

We Drink redbull for

Spikes2:Vogel0
Werden wieder graped von nem guten spike und resignen

Ich wohn ab jetzt hier [Igel]
Lauter bekannte spieler mit rating 950 toll... Rushen dirket auf den lord und können ihn intressanterweise auch töten.

Death by geogr foreman
Sie spiken mit 2 waldis, versuchen es zumindest. wir pressuren sie weg

Von wütenden Göttern berufen
Keine ahnung was die machen aber sie sterben auf jeden fall schnell. Bei 2:10 liegt die hälfte von ihnen timekilled am stand und sie resignen

Extrem Arm [EA]
Ally GIlde. Wir splitten direkt und können schon am Anfang den Bodyguard töten. Danach turteln wir ein wenig im 8on 8, splitten, laufen flag und halten splits auf. Bei minute 20 spliten wir nochmal zu dritt ab, weden fast collapsed und als ihr flag sich in sicherheit wähnt sneaken ninja goku und tarnkappen labur hinten wieder rein und klatschen den lord weg Razz Der flagger hat seine resiient noch zu 90% gecastet als der lord gedroppt ist :O sehr kanpp aber mit absatnad das beste spiel am abend
Nach oben Nach unten
http://michi.anori.ch
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 12:43 pm

24./25. wäre die korrektä datä Wink

Isch no luschtig gsi, das woni mitgmacht ha, ussert dasmer uf der frozen es huere leids dürenang gha hei mit desumesecklä^^ Das isch öppis womer no müesse lehrä, aber chunnt scho guet mit üs Wink
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 12:50 pm

Ääääntlech Report!!! I warte scho lang druf, mini längwiligi Meinig chönne kundztue ^^
Ui, Labur, moar Absatz moar win?

Gott, i weiss nid, die Paras si so... Naja, weme 8 on 8 spiut, si si no easy, chame super spike. Aber weme ohni Ele/Chrieger dasteit, schlaaft eim ja z Gsicht ih... I wot wider uf mi Split-Ele >.< Leon-Chrieger, Maria-Para, Labur-Runner und Ig-Ele isch sowiso mini Liebglingskombo :3

Es paar Sache womer (vo mir us gseh) no umbedingt sötte verbessere:
– Paras NIE NIE NIE NIIIIIIE trenne. Schwuli Bruederliebi ftw. Nei, mir hei Chrieger, Ranger und Ele wo chöi splitte, isch das nid gnue Uswau? Und Schade chöisi (vor auem der Motigon) allei sowiso nid usteile, auso was suecht so öpis im Split?
– Paras meh uf Steuigsspiu achte, mit de Schreie isch das no wichtig.
– Taktiker (sprich Labur und Smee) mache Taktik, die andere pariere. Cha ja nid si, dass mer no e demokratischi Abstimmig über splitte oder nid splitte mache wäretem Match.
– Ele meh absplitte, me zrügg zum Main collapse. Mues mobiler si miner Meinig na.

Und no z wichigste:
– Goku, chouf der aständegi Usrüschtig XD
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Smee
Posterkönig mit Negernudel
Smee


Anzahl der Beiträge : 761
Anmeldedatum : 11.09.08
Alter : 34
Ort : Gegenüber vom MCdonalds Enge.

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 1:48 pm

au wänn mer viel gfailed händ häts mer spass gmacht^^
Nach oben Nach unten
labur
Gottkaiser Lord Imperator
labur


Anzahl der Beiträge : 172
Anmeldedatum : 02.09.08
Alter : 43
Ort : Fribourg

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 1:59 pm

jo fun isches gsi^^ am vogel hani s valium weggno er hebet etz au wider jede bspike und jede a/p spike ohni luege Very Happy

aja und wer bock het cha gern no min post formatiere und schribfehler useneh, isch bitz schell gange Very Happy

wenn mir wiiter so regelmässig spieled denn chunnt das guet. d monks spieled sich i und d absrpacht geht flüssiger und automatischer. wird scho Wink
Nach oben Nach unten
http://michi.anori.ch
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 2:53 pm

So de muesi mau wider chli Theory-crafte, wüu i bi nid mit auem wo d Tabä schribt iverstange:

1. Paras zämäblibe isch ok, die räschtleche 6 Charakterä chöi desumesecklä, das stimmt scho. Auerdings gits ab und zue Situatione, wo z Spiu mit loufä/rennä und richtig bewegä entschidä wird. Da spiuts i erschter Linie ä Roue DAS öppis passiert, WÄR louft isch hüüfig zwöitrangig.
Klar gits so Spiu numä säutä, aber zB geschter uf Frozen ischs genau so gsi, drum wetti dini Pouschauussag chlu abschwechä Wink => Paras wenn immer müglech zämäblibe!

2. 100% Agree wäg dä Schreiä. Uf Frozen (dert womer verlore hei) si Vogel und Ig im Lordroom gstange und d Paras unger, so dass mir nid immer mit dä Schreiä si beleit worde und grad bi settigne Pressure Situatione isch haut TPIY scho zimlech wichtig Wink

3. Jein. IMO hets o der Xen guet gmacht, daser sofort gseit het WÄN daser hinger wott. I finges besser schnäu z reagiere aus zersch druf z warte, dass Smee oder Labur öppis sägä. Isch nüt persönlechs, aber die zwe müesse uf gnue angers luege und drum fingis scho nid schlächt dasme säubständig splittet. Wichtig isch haut, dasme das kommuniziert und aui wüsse wär ungefähr wo isch.
Hie wetti no grad öppis amerkä: Ig persönläch merkä mir keni Nummere vo dä Gägner... dass z #1 e Warri isch chanimer zwar dänke aber i fänds glich gäbig wemä chönnt asägä : Ele und Warri chöme zum Flag-Stand oder no besser MB-Ele und Hammerwarri chöme zum Flag-Stand. De chamesech irgendwie besser druf isteuä.

4. Ele mobiler si => Jau, de machts o huere Spass, muesch eifach wüsse WAS du chasch und was nid, auso wennd muesch abhoue und wenn dassd no öppis chasch töde. Hie isch o wichtig: Loufe isch entscheidend, muesch reagiere wesech öppis ufem Radar veränderet, nid ersch wennsi i dim Aggrokreis si Wink

5. Wägem Build: IMO chame o öppis angers spile, aber i finge das Build äbä doch rächt starch, splittfähig, spikefähig und dank der guete Def und nid so "heiklä" Charakterä (wie zB PB-Mes) chame o guet so zocke wie mir, auso so dass nid immer di gliche am gliche Ort spile. Me isch mit däm build eifach zimlech flexibu
Nach oben Nach unten
Foresti
Lieber Bube
Foresti


Anzahl der Beiträge : 387
Anmeldedatum : 17.10.08
Alter : 44
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 4:34 pm

isch biz fail gsi am mänti vo mir, bi im chopf amix eifach nid bir sach gsi, qq. aber am satti hets zimmlech guet gfaue, "entspannti lüt" hettr gmeint Smile

mir persönlich gfaut btw die version vom dual-para einiges besser, movement control ftw!

[build prof=Warrior/Elementalist][Body Blow][Dismember][Disrupting Chop][Primal Rage][Rush][Shock][Bull's Strike][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Ranger/Necromancer][Melandru's Shot][Distracting Shot][Savage Shot][Keen Arrow][Natural Stride][Apply Poison][Rend Enchantments][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Paragon/Ritualist][Spear of Lightning][Wild Throw]["The Power Is Yours!"][Anthem of Flame][Finale of Restoration][Mending Refrain][Aggressive Refrain][Death Pact Signet (PvP)][/build]
[build prof=Paragon/Monk][Vicious Attack][Spear of Lightning]["Stand Your Ground!"][Anthem of Envy]["Go for the Eyes!"][Empathic Removal][Aggressive Refrain][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Elementalist/Ritualist][Blurred Vision][Freezing Gust][Rust][Shard Storm][Mirror of Ice][Aura of Restoration][Water Attunement][Flesh of My Flesh (PvP)][/build]
[build prof=Monk/Warrior][Guardian][Reversal of Fortune][Shielding Hands][Deny Hexes][Divine Spirit][Restore Condition][Aura of Stability][Disciplined Stance][/build]
[build prof=Monk/Warrior][Word of Healing][Infuse Health][Patient Spirit][Guardian][Dismiss Condition][Holy Veil][Signet of Rejuvenation][Disciplined Stance][/build]
[build prof=Elementalist/Ritualist][Ether Prism][Weapon of Warding][Resilient Weapon][Protective Was Kaolai][Wielder's Boon][Recuperation][Freezing Gust][Storm Djinn's Haste][/build]
Nach oben Nach unten
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 4:44 pm

Der MB isch haut eifach ä huere starche splitcharakter und das fäut i däm build haut de. Dä ele cha o säuber NPCs farme, aber er isch splittmässig amne MB ungerlägä imo.

usserdäm: DIvine spirit...pfff ^^

IMO chame das scho so usprobiere, aber i finge, dasme wemä sone ele ibout nümm mit dualpara sött spile. Me cha ja o:
#1: PR/Hammerwarri
#2: PR/Hammerwarri
#3: Ranger BA/Cripshot/Melshot
#4: E/Me MB-Ele
#5: MoI Snare-Ele
#6: RC
#7: WoH Infuse
#8: E/Rt Flaggy

Git chli meh flexibilität i die Sach und Spikepower isch immerno da, genauso wie Splittfähigkeit etc...
Nach oben Nach unten
Smee
Posterkönig mit Negernudel
Smee


Anzahl der Beiträge : 761
Anmeldedatum : 11.09.08
Alter : 34
Ort : Gegenüber vom MCdonalds Enge.

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 5:13 pm

was mir persönlich no fählt (da ich ja anschinend taktik muss mache und ranger bin^^), isch das ihr viel meh säged was passiert. Wänn ich splitte, weiss ich nöd was bi eu isch. Also so all 30 sek - 1 minute en lagebericht.
Zbsp: Mir krieged nüt down, aber sie au nöd. Mir sind im spitt und händ nur de Flagger gäg eus. Und wänn nach 30 sek immer no glich isch, das trozdem asäge.

mached eifach all 30 sek en lagebericht. Splitt wie im main.

Und säged mir bitte wer mit siegel durecho isch, dänn luegi nämli bide rezz control nüm uf de. Aber meistens gsehnis
Nach oben Nach unten
Goku
Klugscheisser
Goku


Anzahl der Beiträge : 88
Anmeldedatum : 17.09.08

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 5:32 pm

@tabä

i ha aständigi usröschtig ond choufe muesi se uf em pvp charr secher ned. Ich mues nor chli besser druf achte welles waffeset ich gad aktiv han. Alles klar
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeMi Aug 26, 2009 6:14 pm

Ja wär sicher sinnvou Smee. Und stimmt oh, Splitchars wüsse hüfig säuber, wenns sinnvou isch und wenn nid. Isch eifach suboptimau, we e Diskusion entsteit ufem Vent, wöu när hüüfig zwöi rede und me z Wichtige nüm versteit.

Build wächsle würdi übrigens nid. Augemein ligt nis das sehr guet, und ehrlech gseit heimers no nie gschafft, öpis würk izspile, und iz wär gloubs gar nid sone schlächti Situation zum öpis ispile.
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Xen Arekin
Bisasam
Xen Arekin


Anzahl der Beiträge : 186
Anmeldedatum : 27.02.09

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 12:57 pm

Tabä schrieb:
Leon-Chrieger, Maria-Para, Labur-Runner und Ig-Ele isch sowiso mini Liebglingskombo :3

und was ist mit mir? war ich so schlecht?=(
Very Happy
Also mir hats echt wahnsinnig Spaß gemacht...gerade das letzte Match Very Happy Splitpower und Tarnkappen Labur ftw
Najo Taktik können weder Smee noch Labur wirklich durchgehend machen in dem Build da Smee ja fast 24/7 durch die gegend Splittet und Labur doch auch ab und an mal durch den hintereingang die gegnerische Base besucht. Ich finds übrigens stark wie du als Para callst Tabea. Merkt man halt den Fronti in dir Wink
Wir sollten einfach klare zuständigkeiten verteilen wer was zu sagen hat.
zB:
ich gehe jetzt mal von der Aufstellung aus wie wir sie das letzte mal gespielt haben
Im Main:
-8on8: Labur
-sonst Tabea(jeweils in Absprache mit Backline)
offensiv Split:
-Labur/Runner
def Split
-Runner in absprache mit Main-Taktiker (Bsp: Prot zurück etc)

Ist jetzt nur ne Idee...würde mich einach mal interessieren was ihr davon haltet
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 1:18 pm

>.< naaain sorry, das wollt ich nicht sagen. Immer fühlen sich alle persönlich angegriffen QQ
Du-Runner ist auch gut, Labur kann sowieso alles spielen XD

Ninja-Goku und Tarnkappen-Labur auf geheimer Mission lol ^^

Deine Aufstellung find ich übrigens gut und logisch, wenn man dann auch immer schön brav Rückmeldung gibt, is des schon fast perfekt ;D
Ne, was mir noch aufgefallen is, dass zum Beispiel irgendwo wer nach dem Prot verlangt hat, und der hats nich gehört und wir sind gefallen... suboptimal...
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Xen Arekin
Bisasam
Xen Arekin


Anzahl der Beiträge : 186
Anmeldedatum : 27.02.09

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 1:32 pm

XD tzja wenn du immer alle angreifst ;P
ach das war das match wo ich am ende als runner alleine den 5er split halten sollte Very Happy naja die ansage kam zu spät dass der prot zurück soll. selbst wenn das wahrgenommen worden wäre, wäre er nicht mehr rechtzeitig hinten gewesen. Da muss einfach viel mehr drauf geachtet werden, wer denn jetzt splittet/colpased etc. Das könnte man evtl noch irgendwem zuweisen, dass diese Ansagen gemacht werden.
Nach oben Nach unten
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 2:54 pm

Xen Arekin schrieb:
Das könnte man evtl noch irgendwem zuweisen, dass diese Ansagen gemacht werden.

IMO nein, da alle auf das Geschehen achten sollen. Es kann sehr gut sein, dass ich (wenn ich am rumrennen bin) sehe was wo unterwegs ist, aber im normalen Kampfgeschehen habe ich als Monk nicht Zeit zu schauen WAS splittet (das Leute weggehen seh ich meistens schon, aber nicht welche Charaktere). Also sollte einfach einer schnell die die Durchsage machen, der grad kann. Häufig wird das wohl ein Para sein, da der auch stäbeln kann wenn er andere Gegner anklickt (zum schauen WER weggeht), da Ranger auf interrupts schauen muss, Krieger am rumrennen ist etc.

Aber ig würds nid eim aus SINI Ufgah zueschribe!
Nach oben Nach unten
Smee
Posterkönig mit Negernudel
Smee


Anzahl der Beiträge : 761
Anmeldedatum : 11.09.08
Alter : 34
Ort : Gegenüber vom MCdonalds Enge.

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 3:47 pm

agree voodoo


goku mer brucht kein 2h stab ufme ele imo. Fast cast set, high energy set fastcast (vllt mal im splitt wod kei energie meh häsch und usehaue sötsch und nachher rege chasch + schildset.

Im optimalfall spilsch die ganz ziit mit fast cast set und wächslisch vorem spike uf defset.

und unbedingt es Deathset = -50 cestus + waffe mit vampir hp +0
Nach oben Nach unten
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 3:53 pm

Smee schrieb:


goku mer brucht kein 2h stab ufme ele imo.

OOOH DOCH. IMO Isch ä 40|20|20% Ench Stab Pflicht für sini Enchs ufe z Zie. Einersits wüu si schneuer wider verfüegbar si, wensi zoge wärde und angerersits wüume so lenger IMS het o wenn Haubi Recharge-Zit nid trigeret Wink


Aber der räscht stimmt natürlech aus cheers
Nach oben Nach unten
Smee
Posterkönig mit Negernudel
Smee


Anzahl der Beiträge : 761
Anmeldedatum : 11.09.08
Alter : 34
Ort : Gegenüber vom MCdonalds Enge.

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 4:15 pm

ja nur zum enchs ufezieh aber mit dem kämpfsch nöd. Er hät au nöd mit so eim gspilt sondern mit +60 hp oder so
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 4:16 pm

Highenergy isch vorauem imba wäg MB. Wet lär bisch hurti uf Highenergy wächsle, chli MB ufe Ranger oder Chrieger spamme und gg bisch wider vou. Vouer aus vou. So vou wie Maria (hups? Scho wider e Agriff?)
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 4:57 pm

Tabä schrieb:
hups? Scho wider e Agriff?)

Hesch hoffentlech so öppis wie Defensive Stance... wüu vo "Diszipliniert" chame gloub nid usgah^^

(hehe jtz ha i mau dörfe agriffe.... u das aus Backliner Razz)
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 5:03 pm

Ne i kenne nur Frenzy :3

I ha mer übrigens wäg dir iz gad e Stab mit 40|20|20% kouft, het mer no iiiglüchtet vo wägä Istimmige. Has bis iz mit em 20% Schwärt gmacht :3
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 6:07 pm

hehe, ja stab isch scho besser, da istimmige beliebti Interrupt-Ziu si Wink

@Frenzy: tja, u de sis mau wider vogel und ig wodi chli müesse brämse, dasd nid aut usgsesch xD
Nach oben Nach unten
Tabä
Oberster Haupt Oberst
Tabä


Anzahl der Beiträge : 275
Anmeldedatum : 06.01.09
Alter : 34
Ort : Am Thunersee am bädele

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 6:24 pm

I bi öich eeewig dankbar Wink
Nach oben Nach unten
http://dark-zero-mousy.deviantart.com
Vogel
Mein Forumsprofil riecht nach Mahagoni
Vogel


Anzahl der Beiträge : 421
Anmeldedatum : 14.09.08

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeDo Aug 27, 2009 6:53 pm

mit em not live ide bl ischs scho ok, gsi, aber mer müend üs eifach no chli iespiele. de Voodoo hani gliich lieber^^

Und wie söll ich bitteschön spikes hebe wenn ich ständig am bode liege oder geg bspike shame, humsig und arkane diebstahl ha?^^

hät übrigens spass gmacht, chunnt scho guet.
Nach oben Nach unten
Voodoo
Lieber Bube
Voodoo


Anzahl der Beiträge : 378
Anmeldedatum : 28.08.08
Alter : 36
Ort : Bern

25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitimeFr Aug 28, 2009 10:45 am

Vogel schrieb:
mit em not live ide bl ischs scho ok, gsi, aber mer müend üs eifach no chli iespiele. de Voodoo hani gliich lieber^^

Merci /bow
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Empty
BeitragThema: Re: 25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart   25/26. 8. 09  Failtrain is about to depart Icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
25/26. 8. 09 Failtrain is about to depart
Nach oben 
Seite 1 von 2Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Das Schweigen Der Lamer [SwiS] :: SwiS :: GvG Reports-
Gehe zu: